- Úvod
- Reklamace a výměna
Děkujeme za zakoupení našich výrobků
Děláme vše pro to, abyste s našemi výrobky byli co nejvíce spokojení. Pokud se stane, že Vám výrobek z nějakého důvodu vyhovovat, máte nárok na vrácení zboží bez udání důvodu ve 14ti denní lhůtě od převzetí zboží.
V případě odstoupení od smlouvy prosíme postupujte následujícím způsobem:
- Kontaktujte nás prosím přes Reklamační formulář, který najdete pod textem
- Zabalte zboží tak, aby nedošlo k poškození
- Zboží nám zašlete doporučeně na adresu: (nezasílejte prosím na dobírku, zboží nebude přijato)
Komec Špajz, Mariánské nám.1, 617 00 Brno
Pokud chcete zboží poslat přes zásilkovnu, prosíme zašlete na tuhle pobočku: https://www.zasilkovna.cz/pobocky/brno-komarov-marianske-namesti-1 , Jméno a příjmení příjemce prosím uveďte Komec Špajz, tel: +420 703 608 527, email: info@komecspajz.cz
Pokud nemáte aplikaci, požádejte nás o zpětný kód pro zásilkovnu, my Vám ho vygenerujeme a zašleme. S kódem přijdete na jakoukoliv pobočku zásilkovny, nahlásíte obsluze kód a zásilka bude odeslána na naši adresu. Pokud využijete této možnosti, prosím přiložte Vaše kontaktní údaje do zásilky. V případě, že využijete kód pro vrácení zboží, na pobočce za odeslání balíčku nic neplatíte, my Vám potom z ceny za vrácené zboží odečteme 55,- Kč.
Reklamace se snažíme vyřídít bez zbytečného odkladu. Jakmile zboží obdržíme, ozveme se Vám a reklamaci vyřešíme.
Veškeré podrobnější informace naleznete v sekci Obchodní podmínky.